تفریحات جزیره کیش

قشنگ ترین جزیره ایران با کلی تفریحات دریایی و ساحلی و هتل های لوکس و جذاب مثل هتل ترنج کیش

تفریحات جزیره کیش

قشنگ ترین جزیره ایران با کلی تفریحات دریایی و ساحلی و هتل های لوکس و جذاب مثل هتل ترنج کیش

  • ۰
  • ۰

مقررات ورودی به کیش
1. به همراه داشتن دوربین فیلمبرداری غیرحرفه ای، کامپیوتر شخصی، و تلفن همراه جز لوازم شخصی بوده و نیاز به ثبت گمرک ندارد.
2.اگر مسافرین به هنگام ورود به فرودگاه کیش کالای خارجی ( غیر از لوازم شخصی) به همراه دارند که نیاز به ثبت گمرکی دارد، قبل از ترک سالن ورودی مراتب را به گمرک اطلاع دهند تا تمهیدات لازم جهت ثبت و تطبیق در برگشت معمول گردد.
3.مسافرانی که از کشورهای خارجی وارد می شوند، می توانند به مقدار 160 دلار بدون پرداخت عوارض و مازاد برآن تا سقف 500 دلار را با پرداخت عوارض ترخیص کنند، به شرطی که آن کالا جنبه ی تجاری نداشته و از نوع کالای ممنوعه و غیر شرعی نباشد.
4.ورود حیوان از خارج از کشور تنها زمانی امکان پذیر است که مجوزهای لازم را از اداره ی دامپزشکی دریافت و به اداره گمرک ارائه دهید.

هر ساله تعطیلات آخر بهمن مصادف با دهه فجر که 22 بهمن است زمان خوبی برای مسافرت الخصوص سفر به جزیره زیبا کیش است. جزیره کیش به دلیل تفریحات ساحلی و دریایی جذاب- هتل های لاکچری و لوکس مورد پسند همه برای سفر است . اگر برای تعطیلات بهمن امسال هم قصد سفر به کیش را دارید قبل از تکمیل ظرفیت میتوانید هتل مد نظر خود را از طریق سایت ایران هتل آنلاین رزرو کنید

https://cutt.ly/ZkaL88V

 

  • ۹۹/۱۱/۱۴
  • mojtaba rad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی