تفریحات جزیره کیش

قشنگ ترین جزیره ایران با کلی تفریحات دریایی و ساحلی و هتل های لوکس و جذاب مثل هتل ترنج کیش

تفریحات جزیره کیش

قشنگ ترین جزیره ایران با کلی تفریحات دریایی و ساحلی و هتل های لوکس و جذاب مثل هتل ترنج کیش

  • ۰
  • ۰

یکی از لذت های سفر به جزیره کیش رنت یا اجاره ماشین در این جزیره است. شرایط اقتصادیف گمرک های سنگین و تحریم های زیاد همگی باعث شده اند تا سوار بر ماشین های لوکس و لذت رانندگی در آن ها صرفا در حد آرزو باقی بماند به همین منظور شرکت های مختلف مسئولیت رنت و اجاره خود را برعهده گرفته اند و در نهایت این امکان باعث شده تا افراد زیادی به کیش سفر کنند و لذت تجربه رانندگی در ماشین های لوکس را ببرند.

نحوه اجاره ماشین در جزیره کیش
برای اجاره ماشین در جزیره بهتر است پس از قطعی شدن زمان سفر ابتدا به یکی از سایت های معتبر رنت خودرو مراجعه کرده و بر اساس هزینه ای که مد نظر دارید، ماشین مورد نظر را انتخاب کنید تا بتوانید دید درستی از هزینه ها داشته باشید. هزینه اجاره خودرو از مدلی به مدل دیگر و از شرکت به شرکت دیگر و از فصلی به فصل دیگر متفاوت است. اغلب گردشگران ماشین را برای چند روز اجاره می کنند اما امکان اجاره ماهیانه نیز وجود دارد.
پس از هماهنگی با شرکت مربوطه و پرداخت هزینه اجاره، طبق توافق صورت گرفته ماشین در فرودگاه، هتل محل اقامت و یا شرکتی که ماشین اجاره کرده اید، به شما تحویل می گردد.
در زمان تحویل خوردو اجاره نامه ای ما بین شما و شرکت مربوطه با مضمون نام اجاره کننده، مدت زمان اجاره، مدل ماشین، مشخصات فنی، کد ملی و .... امضا می شود. بهتر است اجاره نامه را در هنگام رانندگی در جزیره به همراه داشته باشید. کارت ملی و گواهینامه و یا در صورت سفر از کشورهای دیگر پاسپورت و گواهینامه بین المللی مدارکی هستند که به هنگام عقد قرارداد اجاره باید به همراه داشته باشید. یک فقره چک که مبلغ آن بسته به مدل ماشین و شرکت دهنده متفاوت است نیز به عنوان ضمانت نزد شرکت از شما دریافت می شود.
در صورت همراه نداشتن چک باید مبلغ ضمانت را به صورت نقدی در شرکت به امانت بگذارید. به هنگام تحویل خودرو چک یا مبلغ به امانت گذاشته شده عودت داده می شود. حالا که ماشین را تحویل گرفته اید، موقع لذت بردن از جزیره است.

مبلغ اجاره خودرو ماشین در کیش 

  • ۹۹/۱۱/۲۷
  • mojtaba rad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی