تفریحات جزیره کیش

قشنگ ترین جزیره ایران با کلی تفریحات دریایی و ساحلی و هتل های لوکس و جذاب مثل هتل ترنج کیش

تفریحات جزیره کیش

قشنگ ترین جزیره ایران با کلی تفریحات دریایی و ساحلی و هتل های لوکس و جذاب مثل هتل ترنج کیش

  • ۰
  • ۰

بیش از 50 سال است که آب های آبی خلیج فارس در جزیره کیش مهمان دارد. کشتی یونانی کیش یک کشتی بخار باری بود که در جزیره کیش به گل نشست. با گذشت سال ها، او تبدیل به یکی از زیباترین نقاط جزیره شد. کشتی یونانی در سال 1943 توسط انگلیسی ها ساخته شد و نام اصلی آن Empire Trumpet بود. در طول عمر طولانی این کشتی دارای تعدادی مالک انگلیسی، ایرانی و یونانی بوده است؛ آن ها مرتباً نام او را تغییر می دادند. آخرین مالک این کشتی یونانی بود که نام فعلی آن را توضیح می دهد. طبیعت شناس، کوروش ایرانی، همدان و کولا اف برخی از نام های سابق وی هستند. در ادامه کمی بیشتر با این کشتی مرموز آشنا خواهیم شد.

کشتی یونانی

این کشتی با مساحت 673 متر مربع و وزن بیش از 7000 تن، در سال 1966 به گل نشست. هیچ کس دقیقاً نمی داند که چه چیزی باعث خراب شدن کشتی شده است اما برخی می گویند کشتی به طور عمدی توسط ناخدا به دلیل مقدار زیاد بیمه اش توسط کشتی مورد استفاده قرار گرفته است. تلاش های شرکت انگلیسی پس از خراب شدن کشتی برای شناور کردن آن ناموفق بود و از آن به بعد کشتی شروع به زنگ زدگی و شکستن کرد. در حال حاضر، کشتی یونانی با آرامش در قسمت جنوبی جزیره خوابیده و به مکانی محبوب برای گردشگران تبدیل شده است. بهترین زمان برای بازدید از این کشتی غروب خورشید است که منظره ای مناسب برای عکس گرفتن است. از دیگر کارهای سرگرم کننده ای که می توانید در اینجا انجام دهید شترسواری و اسب سواری در کنار ساحل است. همچنین یک پارک ساحلی در آنجا وجود دارد که می توانید میان وعده و غذا بخرید. در ساحل مجاور یک پیست دوچرخه سواری وجود دارد که می توانید از آن استفاده کرده و لذت ببرید.

کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی در قسمت جنوبی جزیره واقع شده است؛ بنابراین شما کمی از مرکز کیش فاصله دارید. اما از آنجا که کیش واقعاً جزیره کوچکی است، برای رسیدن به جاذبه های دیگر هیچ مشکلی ندارید. در بیشتر موارد برای رسیدن به مقصد مورد نظر حدود 15 دقیقه رانندگی نیاز است. سواحل کیش، شهر باستانی حریره، مجموعه پارک دلفین ها، کاریز کیش، مراکز خرید کیش، جزیره هندورابی و خلیج فارس برخی از این مکان ها هستند. بیشتر هتل های کیش در قسمت شرقی جزیره بوده و کشتی یونانی در ضلع جنوب غربی قرار دارد؛ نگران نباشید تنها 15 دقیقه طول می کشد تا به این قسمت از جزیره برسید. بنابراین یافتن مکانی در نزدیکی کشتی یونانی برای شما مسئله ای نخواهد بود. اگر می خواهید در هتلی لوکس اقامت کنید، می توانید بین هتل دریایی ترنج، هتل بزرگ داریوش و هتل بین المللی شایان یکی را انتخاب کنید. اگر می خواهید پول خود را پس انداز کرده و در هتلی مقرون به صرفه اقامت کنید، هتل فانوس، هتل شباویز و هتل تماشا برخی از آن ها هستند.

  • ۰۰/۰۷/۱۲
  • mojtaba rad

کیش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی