تفریحات جزیره کیش

قشنگ ترین جزیره ایران با کلی تفریحات دریایی و ساحلی و هتل های لوکس و جذاب مثل هتل ترنج کیش

تفریحات جزیره کیش

قشنگ ترین جزیره ایران با کلی تفریحات دریایی و ساحلی و هتل های لوکس و جذاب مثل هتل ترنج کیش

  • ۰
  • ۰

هتل داریوش کیش یکی از هتل های لوکس و زیبا جزیره کیش است که اکثر مسافران و مهمانان این جزیره علاقه به اقامت در هتل داریوش کیش را دارند. این علاقه سر منشا بزرگی، فول امکانات، رعایت های پروتکل های بهداشتی و ... در هتل داریوش کیش است.

در ادامه به معرفی برخی از ویژگی های بارز هتل داریوش کیش میپردازیم.

معماری داخلی هتل داریوش کیش:

معماری زیبای هتل داریوش کیش به سبک معماری تخت جمشید طراحی شده است. همان طور که از اسم و ابهت این هتل زیبا مشخص است در معماری آن سعی شده تا نمادی از عظمت پاسارگارد و سلسله هخامنشیان در آن نمود پیدا کند.

معماری هتل جذاب داریوش کیش با ظرافت های زیادی طراحی شده است که در گوشه و کناره این هتل کیش نمایانگر آن ها خواهید بود. نقوش های سنگی که در دیواره های این هتل نقش بسته اند به خوبی هنر دست سنگ تراشان حرفه ای، ایرانی را به چشم می کشند. 

علاوه بر طراحی خاص فضای بیرونی، با قدم گذاشتن به فضاهای داخلی در پله‌ها و ورودی لابی، نمادهایی از سربازان هخامنشی را خواهید دید و در محوطه لابی هتل، لوسترهای کریستالی و درخشان چشم‌ هر بیننده‌ای را نوازش می‌دهند و با شکوه خود روشنایی و نور را تقدیم مهمانان می‌کنند.

تمام دیوارهای هتل داریوش مزین به نقش برجسته‌های از سربازان هخامنشی، پادشاهان هخامنشی و مرد سنگی بالدار است که جلو‌ه‌ای خاص و با عظمت به هتل داریوش کیش بخشیده است. این هتل با شبیه‌سازی معماری بی‌نظیر تخت جمشید توانسته است محبوبیت زیادی بین گردشگران پیدا کند.

امکانات هتل داریوش کیش:

هتل داریوش کیش از جمله هتل هایی است که امکانات ویژه و زیادی دارد، اتاق های این هتل فول اپشن هستند، لابی و بخش های مختلف، سالن ورزش و استراحت، رستوران های مختلف و ...از جمله امکانات هتل داریوش کیش محسوب میشوند.

اتاق‌های این هتل با تنوع خدمات و سرویس‌ها همیشه آماده برای حضور مسافران هستند. اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، قفسه‌های لباس، تلویزیون‌های LED ,LCD‌ با امکان پخش شبکه‌های ماهواره‌ای، تلفن، یخچال، حمام و سرویس بهداشتی تمیز و غیره در این هتل، خاطراتی به یادماندنی همراه با آرامش را برای شما به ارمغان می‌آورند.

اتاق‌های دو نفره انواع سوئیت‌های رو به باغ و دریا و کاباناهای مجلل از جمله خدمات رفاهی هتل داریوش کیش هستند.

هتل داریوش، یکی از مدرن‌ترین و مجهز‌ترین هتل‌های جزیره است. در آن می‌توانید از خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت، اینترنت در اتاق‌ها و لابی، تاکسی سرویس، خشکشویی، سالن زیبایی مخصوص آقایان، سالن ماساژ تایلند، فروشگاه‌، غواصی، استخر روباز بانوان، بهره‌مند شوید.

چشم‌انداز زیبای هتل که از تمام اتاق‌ها قابل رویت است از دیگر مزایای آن است. از این هتل می‌توانید به راحتی سواحل خلیج فارس را مشاهده نمایید.

علاوه بر این‌ها، هتل داریوش کیش امکاناتی همچون رستوران روباز، فروشگاه صنایع دستی، آمفی تئاتر ساحلی، زمین گلف، زمین تنیس و اسکله تفریحی اختصاصی نیز دارد که سبب تمایز آن از سایر هتل‌های جزیره کیش شده است. خوب است بدانید که هتل داریوش بزرگترین آمفی تئاتر ساحلی روباز در کشور را با 1000 نفر ظرفیت دارد.

 

منبع خبر: معرفی هتل داریوش کیش در خبرفوری

  • ۹۹/۱۲/۱۸
  • mojtaba rad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی