تفریحات جزیره کیش

قشنگ ترین جزیره ایران با کلی تفریحات دریایی و ساحلی و هتل های لوکس و جذاب مثل هتل ترنج کیش

تفریحات جزیره کیش

قشنگ ترین جزیره ایران با کلی تفریحات دریایی و ساحلی و هتل های لوکس و جذاب مثل هتل ترنج کیش

  • ۰
  • ۰

کیش جزیره ای به مساحت 35 مایل مربع است که حدود 12 مایل با سواحل ایران فاصله دارد. این جزیره که زمانی یک استراحتگاه خصوصی برای شاه سابق و میهمانان نخبه وی بود، از جمله دو جزیره اصلی ایران به حساب می آید؛ مانند قشم. این منطقه یک منطقه آزاد تجاری است و گردشگران خارجی تا 14 روز به ویزا نیاز دارند، به این معنی که حتی اگر نتوانید به سرزمین اصلی برسید، هنوز می توانید به کیش بروید تا طعم مهمان نوازی ایرانی را بچشید . تابستان ها در جزیره غیرقابل تحمل گرم و مرطوب است؛ بنابراین بهترین ماه ها برای بازدید ماه های نوامبر تا مارس است. در اینجا برترین کارهایی که باید در کیش انجام داد، آورده شده است.

ورزش های آبی

غواصی

کیش از پاراسلینگ گرفته تا غواصی، ویک بورد تا جت اسکی همه چیز را در اختیار دارد. این فعالیت ها توسط مردان و زنان جوان و کاملاً برنز ایرانی انجام می شود که به شما یادآوری می کنند مهم نیست که در هر گوشه از جهان باشید، فرهنگ موج سواری یکسان است. در حالی که حجاب اجباری هنوز در این جزایر مورد نیاز است، اما کمی سستی دارد. برای شرکت در این فعالیت های آبی، کلاه شنا به عنوان حجاب برای زنان کفایت می کند. اگر نمی خواهید واقعاً وارد آب شوید، می توانید قایق های کف شیشه ای را امتحان کنید تا نگاهی اجمالی به زندگی دریایی رنگارنگ آکواریوم خلیج فارس داشته باشید.

دوچرخه سواری

دوچرخه سواری کیش

مسیر دوچرخه سواری 47 مایل در سراسر جزیره امکان پذیر است و از جاده های اتومبیل مستقل است. راهی زیبا و به خصوص آسان برای یافتن سواحل خلوت و توقف در اوقات فراغت خود برای عکس گرفتن در پس زمینه زیبا از آب نیلگون خلیج فارس. ایستگاه های اجاره ای در سراسر جزیره قرار دارند و دوچرخه، سه چرخه، دوچرخه پشت سرهم و اسکوترها برای اجاره به صورت ساعتی یا روزانه در دسترس هستند.

ساحل مرجانی

ساحل مرجانی کیش

این ساحل که در ضلع شرقی جزیره واقع شده است به دلیل مرجان های زیبایی که دارد مشهور است. این ساحل با آلاچیق پوشیده شده است که به همراه درختان نخل و محوطه سازی منظره ای بسیار زیبا را ارائه می دهد. این ساحل به ویژه یک سایت محبوب برای تماشای طلوع خورشید فراموش نشدنی است. بسیاری از باشگاه های ورزش های دریایی نیز در اینجا قرار دارند که رزرواسیون برای هر نوع فعالیت را آسان می کند.

  • ۰۰/۰۱/۳۱
  • mojtaba rad

کیش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی