تفریحات جزیره کیش

قشنگ ترین جزیره ایران با کلی تفریحات دریایی و ساحلی و هتل های لوکس و جذاب مثل هتل ترنج کیش

تفریحات جزیره کیش

قشنگ ترین جزیره ایران با کلی تفریحات دریایی و ساحلی و هتل های لوکس و جذاب مثل هتل ترنج کیش

  • ۰
  • ۰

تعطیلات و سفرهای نوروزی هرساله بدون شرایط کرونا یکی از زیباترین و خاطره سازترین اتفاقات زندگی ایرانیان بوده است. شرایط کرونا و شیوع این ویروس متاسفانه باعث شده تا سال 1399 نوروزی با قرنطینه پشت سر گذاشته شود.

اما روز به روز با اطلاع رسانی های دقیق و رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی سفرهای مهم و کاری شکل گرفت و اندکی مسیر رفت و آمد باز شد.

هرچند که هنوز سفرهای غیرضروری برای همه خصوصا افراد مسن و افرادی که سابقه بیماری از قبل دارند توصیه نمیشود.

اما بازهم شرایط روحی و کارهای فورس نیاز به سفر را زیاد میکند به همین منظور شهرهای مختلف مسافر پذیر مانند کیش، مشهد، شمال ایران، تبریز، اصفهان و شیراز تمام تلاش خود را کرده اند تا در بهترین شرایط و رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در خدمت مسافران نوروزی خود باشند.

اگر قصد سفر به کیش را دارید برای آشنایی با روند کاری هتل ها و سارمان های تفریحاتی کیش میتوانید به نقل از خبرگزاری زیر در جریان موارد قرار بگیرید.

رزرو هتل در کیش یکی از نکات مهم و قابل توجه افرادی است که قصد سفر به این شهر را دارند. لذا با بررسی وضعیت هتل های کیش در روزگار کرونا و تدابیر و برنامه ریزی های بهداشتی آنها جهت پیشگیری از کرونا در ایام نوروز و همچنین رفاه بیشتر حال مسافران می‌توانید مناسب ترین گزینه ها را جهت رزرو انتخاب کنید.  

هتل های کیش به دلیل گردشگری و توریستی (Tourist) بودن این جزیره جز بهترین ها محسوب می‌شوند. هتل های ۵ ستاره زیادی در کیش ساخته شده است.و .. 

برای مطالعه کل خبر کلیک کنید.

  • ۹۹/۱۱/۱۹
  • mojtaba rad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی